Jump to content

Who's the most famous female singer in your country?


kasavas

Recommended Posts

In this thread we can talk about the most famous female singers in our country. :orlynow:

 

You can write for ONE singer,and you can post up to 2 videos of her.

 

I live in Greece,the most famous and successful female singer is Despina Vandi.

She even won an award in World Music Awards back in 2002. :xf1:

She's 44 years old.

 

vandi-1.jpg

 

Here is one of her songs:

 

 

And here she made a cover of Rihanna's diamonds:

 

 

PS. I met her in person 3 times :D

 

Helena Paparizou is really big too,but not as big as Despina.

 

Post yours :) I want to hear new music  :yesplz:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

I live in Brazil, and the most famous female singer in my country is Anitta. Her music is not very brazilian, she mostly sing pop songs in portuguese, the beat and production are almost always similar to what we hear from american artists tbh.

 

Here's her most famous song yet (spent an eternity on itunes #1 and has almost 90 million views)

 

 

Here's the performance music video from her latest single (there's one, but it's kinda slow and boring tbh)

 

Link to comment
Share on other sites

 i really cant stan mexican pop i hate it sfm 

by popular demand

Paulina Rubio?

Alejandra Guzman?

Thalia?

 

hate them btw

 

but this gurl was iconic back in the day she was like our btiney 

 

FEY she was flawless and the looked like she had 18 but she is like 28 over there she is ICONIC TBH

 

also i say is 

 

 

Sentidos Opuestos ICONIC too

 

i think 90's pop here in my country was epic.... but now it suck big time

 

oh yeah i'm from mexico

Link to comment
Share on other sites

if tha ass from exhale BJSPEARS was here he would sey from mexico is Belinda..... but she is a flopp most of us hate her plastic face 

 

anyways... i really cant stan mexican pop i hate it sfm 

by popular demand

Paulina Rubio?

Alejandra Guzman?

Thalia?

 

I know Thalia,and she is HOT AS FUCK :o

Link to comment
Share on other sites

if tha ass from exhale BJSPEARS was here he would sey from mexico is Belinda..... but she is a flopp most of us hate her plastic face 

 

anyways... i really cant stan mexican pop i hate it sfm 

by popular demand

Paulina Rubio?

Alejandra Guzman?

Thalia?

 

hate them btw

 

but this gurl was iconic back in the day she was like our btiney 

 

FEY she was flawless and the looked like she had 18 but she is like 28 over there she is ICONIC TBH

 

also i say is 

 

 

Sentidos Opuestos ICONIC too

 

i think 90's pop here in my country was epic.... but now it suck big time

 

oh yeah i'm from mexico

 

I didn't like the first one (the song is kinda funny, but the video ruined it for me), but the second one is HOT :bow:

Link to comment
Share on other sites

this gurl was iconic back in the day she was like our btiney 

 

FEY she was flawless and the looked like she had 18 but she is like 28 over there she is ICONIC TBH

 

also i say is 

 

 

Sentidos Opuestos ICONIC too

 

i think 90's pop here in my country was epic.... but now it suck big time

 

oh yeah i'm from mexico

 

I don't like her that much,she is not bad,but she's not my style. But yeah,the second song is better :)

Link to comment
Share on other sites

I heard the first one, it's kinda haunting but in a cool way. I won't click the second video, cause I hate Diamonds. :yes:

 

Ok! Despina is a good performer too. If you go to her concerts she sings completely live,but if they're recording it for the tv she feels awkward and sometimes,not always,but sometimes she lip sync,even tho she's a PERFECT vocalist.#BritneySyndrome :P

Link to comment
Share on other sites

Ok! Despina is a good performer too. If you go to her concerts she sings completely live,but if they're recording it for the tv she feels awkward and sometimes,not always,but sometimes she lip sync,even tho she's a PERFECT vocalist.#BritneySyndrome :P

 

I just watched some parts of the diamonds video, she is lipsyncing isn't she? Could you send me a video of she slaying them vocals?

 

PS: Why do the best vocalists have to lipsync? Why people who SHOULD lipsync, like Kay Perry, don't? #mess

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy Guidelines