Jump to content

Recommended Posts

WHAT IF THIS IS ALL AN ELABORATE SCHEME TAUGHT TO FLOPDAN BY THE ILLUMINATI!? :sosurprised: :sosurprised: :sosurprised:

What if he actually has separated the Britney Site :ohrly: & the Pop Site :yousabitch: !! :pepsi:

What if he thought up this whole shit show a couple of years ago and decided to create Britney-Galaxy knowing that once he changes breathekillme that we'd all rebel and then he promotes this site using other users on ex-hell...

:britney-truepepsi:

Does anybody even know who the person is who created this site tbh :umomg:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

WHAT IF THIS IS ALL AN ELABORATE SCHEME TAUGHT TO FLOPDAN BY THE ILLUMINATI!? :sosurprised: :sosurprised: :sosurprised:

What if he actually has separated the Britney Site :ohrly: & the Pop Site :yousabitch: !! :pepsi:

What if he thought up this whole shit show a couple of years ago and decided to create Britney-Galaxy knowing that once he changes breathekillme that we'd all rebel and then he promotes this site using other users on ex-hell...

:britney-truepepsi:

Does anybody even know who the person is who created this site tbh :umomg:

 

Yes Lara and Britney Galaxy <3

Link to comment
Share on other sites

You're reading too much into it

Jordan got greedy and his douchebag boyfriend influenced him to change exhell - now he is pressed and regretting it up too late since exhell is a ghost town...

There are only about 8 active people in General over there right now :drown:

Link to comment
Share on other sites

You're reading too much into it

Jordan got greedy and his douchebag boyfriend influenced him to change exhell - now he is pressed and regretting it up too late since exhell is a ghost town...

There are only about 8 active people in General over there right now :drown:

His boyfriend probably stans for Gaga or X-tina, lbr.

Link to comment
Share on other sites

You're reading too much into it

Jordan got greedy and his douchebag boyfriend influenced him to change exhell - now he is pressed and regretting it up too late since exhell is a ghost town...

There are only about 8 active people in General over there right now :drown:

PERFECT! :soexcited::blackoutsmiley:

And I guess I'm just tryna put logic to ignorance and bad planning... :yeahsure:

Link to comment
Share on other sites

Is that i'm kind of Dramatic (like my nickname says) and I Always think as you have wrote on this post :lolomg: ... Illuminati :thatsfunny:

Yeah, it's always the illuminati's fault haha :bffs: we are now the same person btw, let's get married and have little dramatic paranoid brittards :uhok:

Link to comment
Share on other sites

WHAT IF THIS IS ALL AN ELABORATE SCHEME TAUGHT TO FLOPDAN BY THE ILLUMINATI!? :sosurprised: :sosurprised: :sosurprised:

What if he actually has separated the Britney Site :ohrly: & the Pop Site :yousabitch: !! :pepsi:

What if he thought up this whole shit show a couple of years ago and decided to create Britney-Galaxy knowing that once he changes breathekillme that we'd all rebel and then he promotes this site using other users on ex-hell...

:britney-truepepsi:

Does anybody even know who the person is who created this site tbh :umomg:

 

 

STOP IT, JUST STOP

 

ibo6odpzbbbxek.gif

 

TIJU0rK.gif

 

1395523143275237_animate.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy Guidelines