Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

BLACKOUT<3

Gaga Hates Artpop

Recommended Posts

Guest Lᴜᴠ3�ɪ♥Hᴀᴛᴇ�ɪ

i thought it said banned by your avi and im like wtf :gloria:

me too :orangu:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lᴜᴠ3�ɪ♥Hᴀᴛᴇ�ɪ

britney is so hot in your avi

:thirsty:

ikr :thirsty: 

your avi too :oohbaby:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lᴜᴠ3�ɪ♥Hᴀᴛᴇ�ɪ

are u lesbon for britney?

 

IM 100 Percent lesbon for godney... god I wish I had a meet and greet stalked her and stole some panties from ha dirty laundry :gloria:

LOL :gloria:

idk :overthis: like I don't want to do anything with her, but I would kiss her :P

so yes kind of :giggle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Britney loves ITZ  :tea2:  And If she does not - I do not want to know about it... :tea2:

 

But this video kills  :lmaolol:

Me: Hey GODNEY!! CAN YOU SIGN MY COPY OF In The Zone

 

Britney: Sure :orly:

 

Me:  :crying1:  :crying1:  :crying1:  :crying1:  :crying1:

 

Britney :  :zoomzoom: wheres my cheetos? *drops my cd of in the zone on the floor*

 

Me: :crying2: :crying2: :crying2: 

 

Britney: fuck off paparazzi, :4music:  kiss my ass  :smokeney:

Britney:  :omg1:

 

Me: *follows Britney to her home*

 

Me: *steal a couple of britneys used panties* :gloria: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol gaga needs to drop that attitude, lets be real, she is loosing fame and popularity.. the least she can do is be more nice... she looked bored, tired and just, i mean we lost her.... (thank god for that)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are u lesbon for britney?

 

IM 100 Percent lesbon for godney... god I wish I had a meet and greet stalked her and stole some panties from ha dirty laundry :gloria:

:gloria: I read this and was like wow you and FUCK Amy are alike, she says the same thing... and then I saw your name :lmaolol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:gloria: I read this and was like wow you and FUCK Amy are alike, she says the same thing... and then I saw your name :lmaolol:

:gloria: 

 

lol

 

yea..Im kinda horny now... be back after 10 min... my pussy is vigorously thirsty for britneys strap-on... lbr she used a strap on justin :tbh: 

 

 

 

 

 

 

:gloria: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me: Hey GODNEY!! CAN YOU SIGN MY COPY OF In The Zone

Britney: Sure :orly:

Me: :crying1::crying1::crying1::crying1::crying1:

Britney : :zoomzoom: wheres my cheetos? *drops my cd of in the zone on the floor*

Me: :crying2: :crying2: :crying2:

Britney: fuck off paparazzi, :4music: kiss my ass :smokeney:

Britney: :omg1:

Me: *follows Britney to her home*

Me: *steal a couple of britneys used panties* :gloria:

OMG this post just almost made me wet myself :gloria:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG this post just almost made me wet myself :gloria:

To make your orgasm for an hour....

 

Mrs.Fuck Amy is called down for the freakshow performance.. Britney gets a strap on and rapidly fucks Mrs.Fuck Amys ass on stage.. later Britney gets her boot licked by Mrs. Fuck Amy... :tbh: 

 

:gloria:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×