Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Sign in to follow this  
Nina Dobrev

Flawless Marvel is flawless

Recommended Posts

tumblr_mk779qRQPX1qbtzbno1_r1_500.gif


 


 


I'd fuck the shit out of some metal garb if it looked like Iron Man tumblr_mnvlg4UuX21s2skm4o1_r1_500.gif


 


or if I could, Robert Downey Jr.


God this man... Fuck.


He aged so fucking beautifully.


tumblr_n6sv56Js5s1r3fbrko5_250.gif


tumblr_n6ud1cqXdW1tqurr0o1_500.gif


tumblr_n3zo5rSQWo1splcf6o1_500.gif


Tom Hiddleston... Mmmmf... 


tumblr_n0n8g6PXk41t4949uo4_r3_250.gif


 


:) Who else loves Marvel and their flawless movies?\


Mine's obviously Iron Man.


tumblr_mj7d13dmHi1qjnqapo1_r1_500.gif


Share this post


Link to post
Share on other sites

 

tumblr_mk779qRQPX1qbtzbno1_r1_500.gif

 

 

I'd fuck the shit out of some metal garb if it looked like Iron Man tumblr_mnvlg4UuX21s2skm4o1_r1_500.gif

 

or if I could, Robert Downey Jr.

God this man... Fuck.

He aged so fucking beautifully.

tumblr_n6sv56Js5s1r3fbrko5_250.gif

tumblr_n6ud1cqXdW1tqurr0o1_500.gif

tumblr_n3zo5rSQWo1splcf6o1_500.gif

Tom Hiddleston... Mmmmf... 

tumblr_n0n8g6PXk41t4949uo4_r3_250.gif

 

:) Who else loves Marvel and their flawless movies?\

Mine's obviously Iron Man.

tumblr_mj7d13dmHi1qjnqapo1_r1_500.gif

 

OMG! I looove MARVEL! AND LOKI!!!! I wanna marry him and he makes me act like little girl 8))))

 

tumblr_n6we0ct7NQ1te32cvo4_500.gif
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Lmfao. My boyfriend would hate me if he knew I had wet dreams about a metal fictional character  :crying1:

 

I feel you! :crying1:  Mine knows how much I like Loki and he teases me every fucking time about it when we watch Thor, Avengers or Thor 2! He is just jelly of my fictional boyfriend :queenflopga:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I feel you! :crying1:  Mine knows how much I like Loki and he teases me every fucking time about it when we watch Thor, Avengers or Thor 2! He is just jelly of my fictional boyfriend :queenflopga:

 

 

Gurl, fuck

:orangu: I had a dream about Iron Man last night, or Robert Downey Jr and I just fucking creamed myself

I was thinking about him in the shower just a bit ago :queenflopga:

 

 

I'm happy with my boyfriend :crying5:

its just fictional characters in marvel are so hot :crying1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gurl, fuck

:orangu: I had a dream about Iron Man last night, or Robert Downey Jr and I just fucking creamed myself

I was thinking about him in the shower just a bit ago :queenflopga:

 

 

I'm happy with my boyfriend :crying5:

its just fictional characters in marvel are so hot :crying1:

 

 

I know right! I'm happy too, but oh god... So damn sexy, hot men. :crying1:

Iron Man is really handsome, but I don't feel him that way. I like the villains better :oops:  Bucky and Loki.

Sometimes when we have sex, I imagine having it with Loki :o:thirsty:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know right! I'm happy too, but oh god... So damn sexy, hot men. :crying1:

Iron Man is really handsome, but I don't feel him that way. I like the villains better :oops:  Bucky and Loki.

Sometimes when we have sex, I imagine having it with Loki :o:thirsty:

 

 

:orangu: I have to get my boyfriend an Iron Man suit now gurl  :pieceofwhat:   

He's also getting that goatee that Robert has :thirsty:

You're my new best friend sis  :toxicwink:

 

ARe you gonna watch Captain America: The Winter Soldier? :crying1: I need to go see that with my booboo

Gotta see this hot piece of ass too tumblr_mn9tjkJlSa1rlqb55o1_250.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

:orangu: I have to get my boyfriend an Iron Man suit now gurl  :pieceofwhat:   

He's also getting that goatee that Robert has :thirsty:

You're my new best friend sis  :toxicwink:

 

ARe you gonna watch Captain America: The Winter Soldier? :crying1: I need to go see that with my booboo

Gotta see this hot piece of ass too tumblr_mn9tjkJlSa1rlqb55o1_250.gif

 

 

I met Iron Man last halloween ;) (some guy was dressed up like him in Iron Man suit from second movie)

And you are mine :kisskiss:

 

Oh yes of course I need to watch it too!!!

 

tumblr_n7oxd8cckX1t4dhlio1_500.gif
 
Do you have tumblr? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×