Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

David

Are The Black Eyed Peas Ever Gonna Record Together Again?

Recommended Posts

I really want them to I miss them so much TGHd7ar.png:crying1: imma be currently rocking my body to Imma Be  :crying5:  They never disbanded but they haven't been together because of will being an idiot and fergie getting preggerz. they need to get back in the studio soon 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope so, I love BEP!!

 

I think it will take some time for them to release a new album tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope they change their style and quit with the generic EDM tho if they do. It was fresh in 2009/2010 but it's getting so old. They need to do something fresh like how that was fresh then. 

 

I hope Fergie releases another album too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fergie recently said they have worked on new music, but she's doing another solo album before any of that is released.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kinda miss 'em too, but I think they'd need to update their sound. It was cool in 2008 but now its just "2000 and late." :P

 

Plus Will would have to draw his attention away from his other... erm... work.

 

Wasn't Fergie doing another solo or something too? I remember something like that from her Oprah's Next Chapter episode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tongue2:

they were cool in the mid 00s tho. But whatevs, do you, I wish em all the best, esp if they update their sound :mhm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BEP are so 2005...... and after what will i am did to Britney Jean i dont even want to hear their new music tbh i'm so over EDM ..... if they come back plz be more urban and less EDM 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BEP members seem like they have too much other stuff going on to record together anytime soon. I really liked them but I'd rather they stay disbanded than create music that underwhelms with an outdated sound   :bitchney:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fergie is probably pulling a JT and never getting back with the group again, tbh :thatsfunny:

 

I wonder if they would change their sound or not, I don't want a blast from the past.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×